‹ Tillbaka / Back

Hur skapar man den optimala IT-processen för en onlinebutik med lager?

Intresseområde (Area of interest): Arbetsliv It

Uppdragstyp (Type of assignment): Examensarbete/Uppsats Övrigt Projektarbete (kort) Stöduppdrag

Beskrivning (description)

Vi söker dig som vill förstå och identifiera den optimala processen för en välfungerande webbutik. Är du inriktad mot systemintegration/logistik och vill få erfarenhet av processerna för lagerhantering och order-to-cash hör av dig till oss!

KöpBarnvagn driver idag en onlinebutik som erbjuder marknaden allt för familjen i form av barnvagnar, bilbarnstolar, leksaker, amningstillbehör, barnmöbler, etc. och har försäljning i Sverige, Norge och Danmark. Flertalet system hjälper oss i den dagliga verksamheten, men hur får man den optimala processen för att säkerställa att en order blir rätt hanterad, i rätt tid och till rätt kostnad? Hur vet vi att statistiken blir tillförlitlig när flera system behöver "tala" med varandra? Detta behöver vi hjälp med att se över och söker dig som har systemkunnighet med ett intresse för statistik och controlling. Inför ditt stundande arbetsliv tror vi att detta kan vara en god erfarenhet eftersom den digitala världen är ständigt föränderlig och behöver hållas uppdateras, men också en övergripande förståelse för två av de mest väsentliga processerna ett retail-företag har.

Hör av dig till oss om du tror att detta kan vara något för dig!

Sista ansökningsdag (application deadline): 2019-09-10

Arbetsgivare (employer)

KöpBarnvagn AB

Karlstad

http://www.kopbarnvagn.se

Kontaktperson (contact person)

Erika Blomberg Hjörne

erika@kopbarnvagn.se